با حضور رئیس مرکز دادرسی مالیاتی کشور؛

 ساختمان دادرسی مالیاتی شهرستان رفسنجان افتتاح شد

با حضور رئیس مرکز دادرسی مالیاتی کشور، مدیران مالیاتی و جمعی از مسئولان شهرستانی، ساختمان دادرسی مالیاتی شهرستان رفسنجان افتتاح شد.
با حضور رئیس مرکز دادرسی مالیاتی کشور، مدیران مالیاتی و جمعی از مسئولان شهرستانی، ساختمان دادرسی مالیاتی شهرستان رفسنجان افتتاح شد.
کد خبر: ۱۴۳۲۶۵۳

به گزارش جام جم آنلاین کرمان‌؛ محمد طاهری نژاد، رئیس مرکز دادرسی سازمان امور مالیاتی کشور در مراسم افتتاح این ساختمان بیان داشت: تشکیل مرکز دادرسی مالیاتی در سازمان امور مالیاتی کشور در راستای برقراری بیش از پیش عدالت مالیاتی و افزایش رضایت مؤدیان صورت گرفته و در واقع وقتی مؤدی وارد فرآیندهای مالیات‌ستانی می‌شود ممکن است به دلایلی اعتراض داشته باشد که در این خصوص قانون‌گذار سازمان را موظف کرده تا در مراحل مختلف بتواند به این اعتراضات رسیدگی کند.

وی رعایت عدالت مالیاتی و احساس رضایت مؤدیان را مهم برشمرد و تصریح کرد: مسئله دادرسی در دوره جدید مدیریتی جزء اولویت‌های اصلی سازمان قرار گرفته و ما در مراحل مختلف رسیدگی به اعتراضات مردم و دادرسی‌های مالیاتی تمهیدات و برنامه‌هایی را در این حوزه طراحی کرده و پیگیری می‌کنیم.

طاهری نژاد، تامین فضای مناسب، استاندارد و شایسته را یکی از مظاهر تکریم مودیان دانست و افزود: سعی می کنیم با بهبود و ارتقای فضای مناسب اداری درمراکز دادرسی مالیاتی رضایت خاطر مردم را فراهم کنیم.

رئیس مرکز دادرسی سازمان امور مالیاتی کشورخاطرنشان کرد: با روحیه جهادی و تحول خواهی و کار تیمی می توانیم به اهداف و نتایج پیش بینی شده دردادرسی مالیاتی دست یابیم.

گفتنی است اداره دادرسی مالیاتی شهرستان رفسنجان با سه هیات حل اختلاف مالیاتی به مردم منطقه خدمت رسانی می کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها